A rendszer-felügyeleti szolgáltatás keretén belül társaságunk vállalja, hogy a szerződés hatálya alá vont számítógép-rendszeren működő Windows szoftver termékek üzemeltetése közben felmerült problémákat elsődlegesen telefonon keresztül megoldja.
Továbbá szakemberünk üzemzavar esetén a helyszínen hibaelhárítást végez, valamint ellenőrzi a rendszer működését (havi kiszállások gyakoriságától függően 8 óra időtartamig díjtalan), elvégzi a szükséges módosításokat, illetve megoldja a felmerülő szoftverjellegű problémákat.
A rendszer-felügyeleti szolgáltatások:
- Telefonos Support Line szolgáltatás
- Windows operációs és alkalmazói szoftver csoport üzemeltetésével kapcsolatos kérdések
- Napló állományok vizsgálata
- Operációs rendszer frissítések letöltése
- Optimalizálás
- Jogosultságok beállítása
- Mentések-visszatöltések megszervezése
- Rendszer terhelés vizsgálata
- Heti 2 óra/alkalom ingyenes kiszállás és munkadíj
- Konzultáció, stb.