A rendszer-felügyeleti szolgáltatás keretén belül társaságunk vállalja, hogy a szerződés hatálya alá vont számítógép-rendszeren működő Windows szoftver termékek üzemeltetése közben felmerült problémákat elsődlegesen telefonon keresztül megoldja.
Továbbá szakemberünk üzemzavar esetén a helyszínen hibaelhárítást végez, valamint ellenőrzi a rendszer működését (havi kiszállások gyakoriságától függően 8 óra időtartamig díjtalan), elvégzi a szükséges módosításokat, illetve megoldja a felmerülő szoftverjellegű problémákat.

A rendszer-felügyeleti szolgáltatások:

  • Telefonos Support Line szolgáltatás
  • Windows operációs és alkalmazói szoftver csoport üzemeltetésével kapcsolatos kérdések
  • Napló állományok vizsgálata
  • Operációs rendszer frissítések letöltése
  • Optimalizálás
  • Jogosultságok beállítása
  • Mentések-visszatöltések megszervezése
  • Rendszer terhelés vizsgálata
  • Heti 2 óra/alkalom ingyenes kiszállás és munkadíj
  • Konzultáció, stb.